Caution: JavaScript execution is disabled in your browser or for this website. You may not be able to answer all questions in this survey. Please, verify your browser parameters.

"Lähetatud töötajad", Tallinn

17. detsembrist 2016 muutus Eestisse lähetatud töötajate töötingimuste seadus, mis tõi kaasa uusi õigusi ja kohustusi nii töösuhte pooltele, lähetatud töötaja teenuseid kasutavale ettevõtjale kui Tööinspektsioonile.

Välismaised tööandjad peavad Tööinspektsioonile teada andma Eestisse lähetatud töötajast enne tema tööle asumist Eestis, kuid teatud vastutus on ka Eesti ettevõttel, kes lähetatud töötaja vastu võtab.

Infohommikul tutvustame, kes on lähetatud töötaja ning millised kohustused temaga seoses on tema tegelikul tööandjal ja vastuvõtjal. Ühtlasi räägime nii Eestis kui teistes Euroopa Liidu liikmesriikides esinevatest probleemidest seoses lähetatud töötajatega.

 Tööinspektsiooni infohommikuid korraldatakse Euroopa Sotsiaalfondi toetuse andmise tingimuste „Töövõimet hoidva ja säästva töökeskkonna arendamine 2014-2020“ toel.

Infohommik on osalejatele tasuta. Infohommik toimub vene keeles.

Päevakavaga saab tutvuda siin

Infohommik "Lähetatud töötajad" toimub Eesti Rahvusraamatukogus (Nurgasaal,Tõnismägi 2,Tallinn) 22.02.2017 kell 9.45-12.00
 
There are 4 questions in this survey.
Regsitreerumine
(This question is mandatory)
Ees- ja perekonnanimi
(This question is mandatory)
Asutus
(This question is mandatory)
E-posti aadress
(This question is mandatory)
Peidetud küsimus